Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.
Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.
Mooie reportage, proficiat met het halen van de eindstreep.
Volgende ronde zou je eens kunnen proberen alleen de fanleafs te verwijderen wanneer je gaat drogen en dan ophangen, wanneer het droog is knip je het overtollige blad weg, de wiet behoudt zo meer smaak en geur, ook blijft ze wat vettig.
Of probeer het eerst met 1 takje wanneer je denkt, wat lult die Krasi nou.
Ik ben benieuwd naar je bevindingen dan.
Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.
Dank je growers,heb er ook veel plezier aan gehad.
@krasi ga ik bij de volgende ronde doen.
Voor de liefhebbers ronde 2,de k1 Somango`s we gaan van start met 13 stuks en ja ik hou van een uitdaging
verslag word gestart vanaf echte bloei dag1
De dames zijn bijna zover om omgezet te worden vrijdagavond gaan ze in 18 liter potten.
Dat is een beste tent vol met droog materiaal Mway ! Dikke knoppen heb je er eruit getrokken ! Nic goed te horen dat mini me lekker weg rookt Succes met de nieuwe ronde!
Ja die kleine gedrochten maken meestal de lekkerste topjes aan, alleen mijd de kwantiteit onder die kwaliteit.
Die Lemon ben ik echt hartstikke benieuwd naar!
Not bad weer eentje voor de variatie ben er zelf ook wel achter gekomen dat het best lekker is wat verschillends te kunnen roken en niet 1 soortje te hebben. Toch blijft het makkelijker om een soort per ronde te doen vind ik.
@Bacos 1 soort per ronde is ook iets makkelijker vandaar is alleen maar Somango`s,mochten er te veel afvallen dan zet ik er 60 day lemon bij een AFje van DNAgenetics schijnt heel goed te kunnen presteren op 12/12.
Maar het liefst alleen Somango`s.
Heb ze dinsdag op 12/12 gezet al 1 man en 1 vrouw zichtbaar gisteren dus ze zijn vrij rap,de vrouw is een stevige dame dus die is binnen
Als de selectie bekend is start ik een verslag.
Comment